SEO on-page – micile detalii tehnice care fac diferența

Promovarea SEO nu mai este o noutate în marketingul online. Apariția Google a oferit oportunități neașteptate de dezvoltare businessurilor existente, dar și apariția unor nișe noi. SEO este una dintre noile strategii de marketing, venite la pachet cu această eră 2.0.
Optimizarea SEO este un ingredient vital în mixul de canale de marketing care îți ajută businessul să crească spre noi oportunități. În același timp, această metodă de promovare este una dintre cele mai bune metode de a conecta consumatori specific interesați de anumite bunuri și servicii de cei care le oferă.

Promovarea SEO – discretă, dar eficientă

Deși nu are o aparență la fel de transparentă și evidentă precum alte metode de promovare online, serviciile SEO reprezintă mai mult decât lasă să se vadă la o privire superficială. Pe lângă faptul că vine la prețuri mai reduse decât principalii ei competitori, rezultatele sunt pe termen lung. Cu alte cuvinte, investești atât în promovare, cât și în propriul business.
Desigur, lucrurile nu se întâmplă la fel de rapid ca în cazul unei campanii AdWords. Diferența este, însă, că efectele AdWords se opresc în momentul în care se oprește și campania. În cazul SEO, rezultatele sunt o investiție: își arată roadele mai târziu, dar nu dispar niciodată.

SEO on-page – tehnica din spatele funcționalității

O parte importantă a strategiei este optimizarea SEO on-page. Această procedură presupune îmbunătățirea anumitor elemente tehnice ale site-ului pentru a fi mai ușor de ”înțeles” de către motoarele de căutare, dar și a experienței oferite utilizatorilor.
În rândurile următoare, voi prezenta succint câteva dintre cele mai importante elemente de SEO on-page, care ajută la creșterea rankingului în SERP:
Meta tagurile – vorbim aici, desigur, despre tagurile de titlu și despre meta descrieri. Optimizarea acestora este un prim pas spre o traiectorie ascendentă de ranking. Cu toate că nu se va concretiza în rezultate spectaculoase, este un prim pas esențial în întreg procedeul.

Tagurile ”alt” – acesta este un tag care ”explică” imaginile afișate pe paginile site-ului tău. Fără aceste taguri, motoarele de căutare vor vedea un spațiu acolo unde poți adăuga informații utile pentru indexarea site-ului. Cu alte cuvinte, este o oportunitate pierdută.

Tagurile H1 și H2 – aceste taguri sunt foarte importante din punct de vedere al organizării conținutului, întrucât ”sparg” blocurile mari de text în bucăți mai mici și mai bine etichetate. Concomitent, aceste taguri au importanță deosebită la indexarea site-ului de către motoarele de căutare.

Linkurile interne – linkurile de la o pagină la alta în interiorul site-ului determină motoarele de căutare să crawleze și mai mult în interiorul site-ului. Acestea sunt importante și pentru experiența utilizatorilor, deci trebuie să respecte o structură logică și să funcționeze perfect. De asemeni, un sitemap va contribui semnificativ la o mai bună indexare a site-ului așa cum a fost gândit de către motoarele de căutare.

Aceste acțiuni, deși nu par spectaculoase, au importanță fundamentală pentru rankingul unui site. E important pentru businessul tău vizibilitatea sa în online.

2 Comments
  1. 15 November, 2017
    • 27 November, 2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *